06 November 2014

:: MY HEART IS FRAGILE::


"MY HEART IS FRAGILE"

Maksudnya..jantungnya mudah pecah..mungkin sebab jantungnya diperbuat dari kaca. Sekali pecah boleh tusuk paru-paru.maka jadilah kecederaan trauma dinding paru2..ataupun Haemothorax...ataupun Pneumothorax..ada lagi??

Ada.seperti tayar pancit..tiada angin dapat di pam masuk ke dalam tayar.. ibarat jantung yang pecah,tiada oksigen dapat di pam masuk menyebabkan kegagalan jantung berfungsi dengan baik.



Dari sudut pandangan agama pulak,kalau hati tidak dipam dengan makanan rohani,hati akan mati.membuat kita lupa pada Dia yang Maha memberi.

Tapi bagi syu pulak,

"MY PRODUCT IS FRAGILE"

Koh..koh..koh..

Untuk makluman semua 95% jualan makanan sunnah di packing dalam bekas kaca.(Jangan tanya kenapa).Jadi sebelum pos barang akan di packing dengan kesungguhan pihak penaja untuk memastikan customer menerima barang dalam keadaan baik.Harga pos mungkin agak mahal.bukanlah kerana nak kaut keuntungan lebih,tapi kerana kadar postage telah di naikkan oleh pihak tertentu.

Sama juga dengan supplement shaklee..walaupun bukan dipacking dalam kaca.tapi kandungan ubatan tu adalah kaca..eh,bukan.umpama kaca.untuk memastikan supplement dalam keadaan baik semasa customer menerimanya.



Sekian,dari meja penjual.
-arifudoalhadid-

Terima Kasih

No comments:

© Arifudo al-Hadid | Template Designed By MH